جاسوسی ترین نرم افزار مایکروسافت
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید سلام به همگي از اينكه به وبلاگم اومدين خوشحالم من دانشجوي رشته ي كامپيوتر هستم ، هدف از طراحي اين وبلاگ آموزش ترفندهاي ساده كامپيوتري هستش ، با نظر دادن شما بهتر ميتونم ادامه بدم، در ضمن هر كجا مشكل داشتين برام میل بزنید (alihosseiny446@yahoo.com) با تشكر مدير وبلاگ ترفندهاي كامپيوتر.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفندهای کامپیوتر و آدرس tarfand-computer.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 15258
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



ترفندهای کامپیوتر
شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 21:13 ::  نويسنده : علی حسینی       


نرم افزار اینترنت اکسپلورر که یک مرورگر اینترنت می باشد یکی از جاسوسی ترن نرم افزار های جهان می باشد . تا حالا به این فکر کردید که ما تحت تحریم های شدید دولت های غربی هستیم و لی جدید ترین گوشی های موبایل ، لپ تاپ و نرم افزار ها به سرعت وارد کشور می شود. یا وقتی که IP  ایران تحریم است و به بیشتر سایت ها نمی توانیم وارد بشویم و لی به راحتی می توانیم ویندوز خودمان را آپدیت کنیم .

شما کافی مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز کنید و کلید کنترل + H را فشار دهید پنجره ای برای شما باز می شود که حاوی تاریخچه (History ) می باشد که به ترتیب روز ها مرتب شده است . بروی فولدر Computer کلیک کنید . اون وقت می فهمید چه خبره ؟

بله اون وقت مشاهده می کنید  عکس هایی که از فلش مموری بروی رایانه خود انتقال داده اید یا فیلم های که دیده اید یا نرم افزار هایی که اجرا کرده اید همه در این قسمت وجود دارد و قابل اجرا می باشد .

مراقب باشید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: